A Toyota tüzelőanyagcella-fejlesztésének vezetője szerint csak idő kérdése, hogy találkozzon a két technológia ára. Ráadásul nem is olyan sokat kell erre várni, ideális esetben egy évtized elég lesz.
Nem tudja feldolgozni a taxis, hogy van nála is dinamikusabban közlekedő autós, ezért mindenképpen meg akarja előzni a kamerás autó. Nem tart sokáig az öröme.
Még 1981-ben építették át raliautónak azt az Opel Ascona 400-ast, amelyet most mindössze 264 km-es futásteljesítménnyel árulnak Hollandiában. 90 ezer euróért szinte ajándék.
Wolfsburgban 1950. március 8-án kezdték meg a 2-es típus, azaz Typ 2 sorozatgyártását. Hat évvel később már új üzemet kellett építeni neki, mert nem tudtak eleget gyártani belőle a Bogár sikere miatt.
Noha független mérések alapján a jelenleg használt átlagfogyasztás-mérési ciklusok közül az USA-ban alkalmazott van a legközelebb a valósághoz, a hivatal úgy érzi, van még mit javítani a metodikán.
Áprilisban érkezik a Honda StepWGN elnevezésű egyterű legújabb generációja, amely legnagyobb újdonsága az a csomagtérfedél lesz, amely oldalra vagy felfelé is nyitható lesz.
Kamera figyeli, hová tekint az autóvezető, és annak megfelelően kapcsol majd új fényforrásokat a LED technikára váltó Opel AFL+ fényszóró. Még másfél évet kell rá várnunk.