Azt mutatja a VW-konszernhez tartozó Italdesign legújabb, GEA nevű tanulmánya, hogy milyen lesz a jövő luxusautója. A helyváltoztatást csupa hasznos dologgal lehet tölteni; a vezetés nem tartozik ezen feladatok közé.
Az EDAG Light Cocoon elnevezésű tanulmányának különlegessége a szövet-karosszéria, amelynek LED-es háttérvilágítása akár folyamatosan változó megjelenést biztosít.
A Tata Aria nevű nagy méretű egyterű folyamatos típusfejlesztésének köszönhető a Genfben bemutatott Hexa elnevezésű tanulmány, a modellfrissítés egyik mellékterméke.
Nem csak azért sportos a DBX tanulmány, mert annak mondják, tényleg úgy néz ki a megnövelt hasmagasságú kupé, hogy ezt elhiszi róla az ember. Rengeteg részlettel adós még az Aston Martin, de azért bizakodhatunk.
Az Aoxin New Energy nevű, alaphelyzetben kommunális elektromos kisteherautókat gyártó cég dobta össze az 5 méteres hosszúságú Ibis luxuslimuzint. Nagyon szép számokat mondnak, vajon tartani is tudják azokat?
Ezúttal nem fedélzeti kamerák, hanem kézben tartott mobiltelefonok örökítették meg az autós üldözést, amely nem közúton, hanem a moszkvai Vörös Téren zajlott.
A Volo Autómúzeum gyűjteményének éke a Vissza a jövőbe mozikból ismert DeLorean időgép-másolat, amelyet bármely, a kiállítást március 21 után meglátogató ember megnyerhet. Azonban van egy apró buktató.
A Lexus LF-SA tanulmánya egy jövőbeli típus előfutára, csak épp nehezen lehet eldönteni, hogy pontosan milyen autóra is számíthatunk. Egy biztos: nem lesz unalmas.