Holtfáradtan, meggyötörten, de mégis versenyben teljesítette a 2015-ös Africa Eco Race ötödik szelektív szakaszát a Qualisport kamionos egysége. A váltócsere miatt 8 órányi időbüntetéssel, valamint egy alvás nélkül töltött éjszakával folytatja a versenyt.
Noha autóipari központként példát kellene mutatnia, Bajorország nem vesz elektromos autókat, de még sokkal olcsóbb hibrideket sem. Az ok prózai: túlságosan drágák a belső égésű motorral szerelt társaikhoz képest.
Egy összegben kifizette a használt Aston Martin DB9 vételárát a 15 éves suhanc, majd száguldozni kezdett az autóval. Nem élvezte sokáig a félezer lóerőt.
Kétség sem férhet hozzá, hogy az ötajtós Mini tágasabb és praktikusabb a háromajtósnál, azonban nem családi járgányként, hanem inkább élményautóként nyújt sokat.
Amíg mi itt Európában arra várunk, hogy megismerjük a kompakt Opel alapos frissítését, Kínában már meg is kezdték a felfrissített Buick Excelle gyártását.
Januártól minden egyes kibontott alkatrészt dokumentálniuk kell az autóbontóknak, napra kész nyilvántartást kell vezetniük. Rögzítik, hogy melyik bontásra átvett autóból származik az alkatrész.
A pihenőnap a lazításé minden sivatagi versenyen, így a 2015-ös Africa Eco Race-en is. Aztán elhúzódott a pihenés, mivel a poros levegő miatt a helikopterek nem kaptak repülési engedélyt Mauritániában.
Egy ausztrál közvélemény-kutatás szerint a Volvo márka jelenlegi tulajdonosai legszívesebben hibridre váltanának, a Mercedes birtokosok maradnak a benzinmotornál.