Indiában tervezi azt a Suzuki, hogy kettéválasztja a márkakereskedői hálózatot. A nagyvárosokban árulják majd csak a drága autókat, és ott nagyobb figyelmet kapnak az ügyfelek.
Lényegében egy deszkából készült a Yamaha Root, amelyet egy hangszertervező-mérnök álmodott meg. A műszerek csak zavarnák az élményt, ezért elhagyta őket.
A Toyota tüzelőanyagcella-fejlesztésének vezetője szerint csak idő kérdése, hogy találkozzon a két technológia ára. Ráadásul nem is olyan sokat kell erre várni, ideális esetben egy évtized elég lesz.
Nem tudja feldolgozni a taxis, hogy van nála is dinamikusabban közlekedő autós, ezért mindenképpen meg akarja előzni a kamerás autó. Nem tart sokáig az öröme.
Még 1981-ben építették át raliautónak azt az Opel Ascona 400-ast, amelyet most mindössze 264 km-es futásteljesítménnyel árulnak Hollandiában. 90 ezer euróért szinte ajándék.