A Colorado-ban működő Flyin Miata nevű tuningcég a Mazda MX-5-ösre specializálta magát, az egyszerű tuningfogásokon felül a specialitásuk a japán roadster V8-as motorral való átépítése. Már el is készültek a legújabb generáció átépítésével, már az első tesztköröket futja a prototípus. Egy C6-os Corvette-ből származó 6,2 literes V8-as blokkot vettek alapul, de annak a teljesítményét először […]
Krómban fürdik a motor, atom a két Dellorto porlasztó. Fotó: autotuning.cz és a szerző A mai retró korszakban mindent megnézünk, ami a 60-as, 70-es évek környékéről származik. Ilyenek a Škoda farmotoros modelljei, mint például az 1000 MB, amelyet az ifjak többsége pusztán S100-nak azonosít. Az utasteret kibelezték, újrarendezték és átkárpitozták Robert Beneš autója végighaladt az […]
A Citroën Xsara valahogy sosem arról volt híres, hogy fantasztikus sportkocsi lenne, annak dacára, hogy volt belőle kihegyezett VTR változat, és a Rali-világbajnokságon is sikerrel állt rajthoz. A vásárlók leginkább az akciós áron kínált 1,4-es és szívódízel modelleket kedvelték… A váltó és a differenciálmű, ami megbirkózik az akár 1000 lóerős motorral A svéd Tommy Engström […]
Ausztráliában a StreetFX Motorsport nevű tuningcég még 2012-ben vásárolt egy GT-86-ast, amelyet aztán építeni kezdtek. Először a karosszéria módosításával kezdtek foglalkozni, majd jött a technika finomítása. Folyamatosan tuningolták a 2,0 literes szívó boxermotort, először csak turbó került rá, aztán 2014 folyamán egyedi, kompresszoros-turbós feltöltésre jutottak, ami már 585 lóerőt eredményezett. Most azonban még tovább léptek. […]
Szinte minden évjárat és kivitel képviseltette magát, így a résztvevők a típus teljes modelltörténetét megismerhették. Fotó: Kovács Zsigmond Eleinte sokan megmosolyogták a koncepciót, mára azonban egyértelműen kiderült, hogy a háromkerekű Spyder igenis életképes modell, nem véletlen, hogy az Egyesült Államokban, Kanadában és Európában is rendkívül népszerű. A vásárlók főként a kényelmét és a biztos úttartását […]
Az asztalra kirakott alkatrészek hűen tükrözik az Autóalkatrészgyár fejlődését. Amíg 1953-ban legfeljebb csapszegre tellett a gyár műszaki felkészültségéből, addig most a legkomplikáltabb szinkron sebességváltó fogaskerekeket is gyártják Amikor gyárlátogatással egybekötött vitadélelőttre utaztunk Cinkotára, az Autóalkatrészgyárba, útközben arról beszélgettünk az AM felelős szerkesztőjével, hogy nem sok öröme lesz olvasóinknak ebből a beszámolóból. Ugyanis a meghívó szerint […]
Egyrészt pontosan egy térfigyelő-kamera előtt tette ezt, másrészt az autó nem a barátjáé volt, sőt nem is hasonlított rá, ám a hölgy nem jártas az autómárkákban… A börtönben mindenesetre majd tanulmányozhatja a Honda különböző típusait. Like