Nem lesz ott Genfben a Range Rover Evoque kabrió, de azért látványos helyszínt talált a brit gyár az első nyilvános szerepléshez: a London alatt épülő 42 km-nyi vasúti alagúthálózatot.
Az új Mercedes V-osztály elődjével ellentétben csak négyhengeres motorokkal kapható, és ez várhatóan a jövőben se változik – a nagyobb teljesítményre vágyóknak hibridhajtással készülnek.
Azt mutatja a VW-konszernhez tartozó Italdesign legújabb, GEA nevű tanulmánya, hogy milyen lesz a jövő luxusautója. A helyváltoztatást csupa hasznos dologgal lehet tölteni; a vezetés nem tartozik ezen feladatok közé.
Az EDAG Light Cocoon elnevezésű tanulmányának különlegessége a szövet-karosszéria, amelynek LED-es háttérvilágítása akár folyamatosan változó megjelenést biztosít.
A Tata Aria nevű nagy méretű egyterű folyamatos típusfejlesztésének köszönhető a Genfben bemutatott Hexa elnevezésű tanulmány, a modellfrissítés egyik mellékterméke.
Nem csak azért sportos a DBX tanulmány, mert annak mondják, tényleg úgy néz ki a megnövelt hasmagasságú kupé, hogy ezt elhiszi róla az ember. Rengeteg részlettel adós még az Aston Martin, de azért bizakodhatunk.